کدخبر : 161

عکس دیده نشده از مجری عصرجدید با همسرش جنجالی شد .

ایمان قیاسی مجری پشت صحنه عصرجدید است . ایمان قیاسی به احسان علیخانی در اجرای هرچه بهتر عصرجدید کمک می کند . احسان علیخانی در برنامه های مختلف شوخی های جالبی با ایمان قیاسی کرده است که سوالات زیادی را ایجاد می کند . در ادامه عکس های دیده نشده از ایمان قیاسی و همسرش را مشاهده می کنید . 

 

 

خبرداغ : دعوای احسان علیخانی با تماشاگر عصرجدید جنجالی شد + فیلم لورفته

 

ezdevaj-iman-ghiasi-2

 

download (6)

 

ایمان قیاسی یکی از مجریان و خوانندگان در زمینه نوازندگی اسـت کـه درسال ۱۳۶۲ و پایتخت ایران زاده شده اسـت؛ فعالیت های زیادی را تا بحال از خود ارائه نموده و از استعداد بالایی برخوردار اسـت.

ایمان قیاسی  خواننده موسیقی پاپ کشورمان به عنوان مجری دوم در پشت صحنه عصرجدید فعالیت می کند. 

 

 

FwXYb7Xpu02W

 

او کار خود بـه صورت جدی و کاملا رسمی از سال ۸۲ آغاز کرد. ایمان قیاسی درکنار اکثر خوانندگان معروف پاپ و سنتی همکاری داشته اسـت و بـه خوبی دراین راه بـه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های رسیده اسـت. از جمله همکاری‌هایش با امیر تاجیک در کنسرت کـه بـه صورت هم خوانی در امر خوانندگی فعال بوده اسـت.

 


خبرداغ : یارانه 100 هزار تومانی در دی ماه واریز می شود ؟


 

وضعیت تاهل و ازدواج ایمان ایمان قیاسی روز 14 آبان ازدواجش را رسما اعلام کرد که همکاران ودوستان صمیمی وی من جمله احسان علیخانی این ازدواج را تبریک گفتند.

 

InNIbJmdfNZQ

 

ایمان قیاسی با صدای دلنشین و زیبایی کـه دارد توانسته مخاطبین و علاقمندان زیادی را جذب خود نماید. در ابتدا با ساز و نوازندگی بـه دنیای هنر پا گذاشت با مهارتی کـه در ساز پرکاشن داشت بـه سراغ موسیقی رفت و پس ازآن با ترومپت و سازهای بادی تجربیاتی را دراین راه کسب نمود.

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

تبلیغات متنی