کدخبر : 20

عکس دیده نشده از ویلای لاکچری همسر بهاره رهنما باعث حمله کاربران مجازی به او شد .

بهاره رهنما بازیگر با سابقه سینما و تلوزیون است . بهاره رهنما در سریال های زیادی ایفای نقش کرده است . بهاره رهنما به تازگی در سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی هم حضور داشته است . عکس جنجالی بهاره رهنما و همسرش در ویلای لاکچری شان در اینستاگرام وایرال شد . 

 

resized_349569_904

 

زندگی+لاکچری+بهاره+رهنما

 

زندگی+لاکچری+ ه+رهنما

 

images (7)

 

images (6)

 


 

بهاره رهنما پس از ازدواج دوباره تغییرات بسیاری کرده هست, وی در مراسم ها و شبکه های مجازی با نقش بسیار پررنگ تری نسبت به قبل ظاهر می‌شود.  بهاره رهنما هم از گنجایشِ شبکه های مجازی به خوبی بهره گیری می‌کند و هم با حضور پررنگ در سریالهای تلویزیونی, مطرح و در دید باقی میماند.

 

پس ناظر به جایگاه شهرت او, باید مجموع رفتارهای رسانه ای این هنرپیشه را در یک بسته درهم تنیده, ارزیابی و تحلیل کرد.اکنون که آب ها از آسیاب افتاده هست, می‌شود این چند خط حرف حساب را نوشت.چندی پیش  بهاره رهنما  بازیگر سینما و تلویزیون ایران, با انتشار عکس های عروسی دومین ازدواجش خبرساز شد.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 
 

ساده انگارانه هست اگر که این رفتار, در حد و اندازه حرکت های معمول سلبریتی ها, انگاشته شود;حال آنکه باید پذیرفت که این تیپ از هنرمندان, به صورت آگاهانه یا ناآگاهانه, به سمبل و برند اثربخشی از سبک زندگی خاص در زندگی ایرانی تبدیل شده اند.

 

این گروه از مشاهیر رسانه ای, می کوشند با بهره گیری از جایگاه ویترینی خود, جامعه و مشخصا زنان ایرانی را با شیب تندتری به سمت مدرنیزاسیون غربی بکشانند. پس ضمن احترام به آن ها, هرگز نباید با “مفید انگاری” صرف, از کنار رفتارهایشان عبور کرد.

 

اتفاقا باید معدل و برایند رفتارهای ایشان را مبلغ “سبک زندگی مادی شده غربی”, به شمار آورد.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

سبک زندگی  بهاره رهنما  عموما سلبریتی ها, قواعد بازی رسانه ای را به خوبی بلدند. به راحتی شمار فالورهای خود را در شبکه های مجازی,بالا برده و با هوشمندی, امواج خبری را به سمت خود, هدایت می‌کنند.بهاره رهنما هم از گنجایش های شبکه های مجازی به خوبی بهره گیری می کندو گرچه با حضور پررنگ در سریالهای تلویزیونی, همه ی وقت مطرح و در دید باقی می‌ماند.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

ناظر به این جایگاه هست که باید مجموع رفتارهای رسانه ای وی را در یک بسته درهم تنیده, ارزیابی و تحلیل کرد.به گزارش پارس ناز یک بخش از تحلیل ها باید مبتنی بر یادداشت های پر شمار او در روزنامه ها و به خصوص, روزنامه های اصلاح طلب,صورت پذیرد تا نگرش های او به زندگی, زن و جامعه ایرانی شناسایی شده و در سطح دیگری از تحلیل,باید رفتارهای نمایشی و دکوری او در محیط رسانه, بازبینی شود.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

سبک زندگی بهاره رهنمابهاره رهنما و بازار برندهارهنما, با انتشار برخی تصاویر خاص, به تبلیغ برندهای تجاری گوناگون, می‌پردازد و گرچه مابین این تبلیغات,گرایشات خود را جاسازی میکند. او چندی پیش با انتشار عکسی که در آن شلوار جین پاره به پا کرده, به تبلیغ یک کلینیک دندانپزشکی میپردازد.

 

یا با انتشار تصویر هایی متفاوت از خودش می‌گوید “امروز تن پوش های زیبای بهاری به تن کرده ام”;یک بار هم با انتشار ویدئویی غوغایی, به تبلیغ یک کرِم درمانی می‌پردازد. در آن ویدیو تبلیغاتی می‌گوید”بانو های ایرانی که زیبایی شون توی جهان زبانزد هست… می دونین که من خیلی اهمیت می دمبه سلامتی و زیبایی و قوام پوست.

 

و خیلی هاتون از من سؤال میکنید که من چطوری توی 43 سالگی این شکلی موندم درحالیکه نه عمل زیبایی کردم و نه کار عجیبی روی پوستم انجام دادم, ولی مفید حواسم به پوستم هست”.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

یا مثلاً با شرکت در یک بحران زنانه, با انتشار تصویری از صورت بدون آرایش خود, می‌نویسد:”این هم توی زنگ تفریح ورک شاپ ما, بحران بی آرایش شده بنده در چهل و دو سالگی;اینم به دلیل شاگردای گلم که دوست داشتن من حتماً توی این بحران باشم”.در همین روند, با انتشار تصویر دیگری مینویسد “من طراوت پوستم را مدیون کرم نمناک کننده … با عصاره روغن شتر مرغ هستم”.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

بهاره رهنما  و فرهنگ کالایی شدهالبته او گاه و بیگاه مواضع گوناگون اجتماعی و حتی سیاسی می‌گیرد.ولی به رغم آن در گفت و گو ای می‌گوید “ابدا قصدم این نیست که بخواهم پیام اخلاقی بدهم,اما این چیزی هست که در جامعه اطرافم می‌بینم, این که هیچ ارزشی دیگر ارزش نیست!

 

چیزی که بین همه ی اقشار از کارفرما و کارمند گرفته تا دو همسایه و دو همکلاسی دیده می‌شود”.اما برعکس, تحلیل حرف ها و رفتارهای او, اتفاقا مؤید این ماجراست که رهنما, جنس خاصی از ارزش ها را تبلیغ و توسعه می‌کند.نتیجه رفتارهای او, نوعی از عرفی گرایی و زمینی سازی رفتارهای بشری هست.حتی در ماجرای انتشار تصاویر عروسی دومش نیز, رگه هایی از این نگرش دیده میشود.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

او مدعی میشود علت اصلی انتشار این تصاویر خصوصی آن بوده که می خواسته به تمام زن های ناراحت اطرافش, جرأت و جسارت بدهد.او میگوید می خواسته این تابو را بشکند “که لباس سفید نمی تونه دوبارهدر تن یک زن دیده بشه, من بار دیگر لباس سفید پوشیدم”.اتفاقا باید از این صداقت بانو هنرپیشه, ممنون بود که رسما اعلام می‌کند قصد تابوشکنی دارد.شگفت آنکه همان خط فکری را, حتی در عکس های عروسی اش دنبال میکند

 

و می‌نویسد”در مورد روبان آبی کمرم هم که خیلی سؤال کردید, باید بگم این یک اعتقاد شخصی بودکه رنگ عشق توی تم کفش و لباسو مراسمم باشه, چون به نظر من رنگ عشقه و رنگ آشنایی من و همسرم و رنگ محصولات … هم آبیه”

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

یک فرمول مهم برای خوانندگاناین نوع از رفتار, ذیل مفهومی به نام “کالایی شدن فرهنگ و آیین” دسته بندی می‌شود.این قبیل از هنرپیشه ها, با عرضه رفتارهای لوکس و دکوری به افکار عمومی جامعه,و با تابوشکنی های خوشگل و شجاعانه, کم کم گودی و غنای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را تنزل داده و جنس ساده انگارانه ای از روابط مادی انسانها را توسعه میکنند.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

برون داد اینگونه از سبک زندگی, مواردی هست نظیر: زیبایی و بدن گرایی, تجمل گرایی و لوکس بازی,تفریح و آسان باشی, بی گمان بودن و سخت نگرفتن, کمرنگ کردن دغدغه ها,رفتارهای جنسیتی و بروزهای هیجانی و ده ها همانند دیگر از بی ارزشی ها!

 

جمع بندی آنکه, مخاطب این یادداشت, هر زمان که با موج رسانه ای از طرف سلبریتی ها مواجه شد, فقط یک سؤال از خودش بپرسد:امروز با این رفتار, کدام یک از ارزش ها, در معرض کالایی شدن قرار گرفته هست؟

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

بیوگرافی بهاره رهنمابهاره رهنما «زاده 10 آذر 1352 در اراک» نویسنده و بازیگر زن ایرانی هست.وی دارای دو لیسانس ادبیات و دستمزد قضایی و دو فوق لیسانس ادبیات نمایشی و فیلمنامه نویسی می‌باشد.همسر اول او پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود.این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد.

 

بهاره رهنما در «شهریور 1396» با امیر خسرو عباسی مالک برند لوازم آرایشی ژاکسی ازدواج کرد.وی در وب نوشت شخصی خود و مدتی در نشریه چلچراغ می‌نوشت.او در دوران انتخاباتِ ریاست جمهوری ایران «1388» از جمله هنرمندان پشتیبان میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاستِ جمهوری ایران «1392» به پیروان حسن روحانی ضمیمه.

 

نگاهی به سبک جدید زندگی بهاره رهنما پس از ازدواج مجدد

 

همسر سابق او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود، این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد و در حال حاضر در اتریش در رشته ی نوازندگی مشغول تحصیل می باشد.

 

عکس بهاره رهنما و دخترش پریا

 

بهاره رهنما و دخترش پریا

افعی، نان، عشق و موتور 1000، طبقه حساس، گاو خونی، ورود آقایان ممنوع و دایره زنگی و عاشقانه از فیلم های سینمایی او هستند. همچنین پژمان، چک برگشتی، خداحافظ بچه و زیر زمین و بازگشت به خانه هم از جمله سریال های تلویزیونی موفق این بازیگر محسوب می شوند.

بهاره از معدود بازیگر هایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است.

 

 

عکس بهاره رهنما

عکس بهاره رهنما

 


 

عکس/ جشن تولد لاکچری بهاره رهنما در کنار همسرش

 

عکسی از جشن تولد لاکچری بهاره رهنما در اینستاگرام منتشر شد.

 

عکس/ جشن تولد لاکچری بهاره رهنما در کنار همسرش

 

 عکسی از جسن تولد لاکچری بهاره رهنما،  بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام منتشر شد.

 

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. او کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است.

 

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بود و دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی بانو را دارد.

 

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما با حاشیه های زیادی همراه بود.

 

بهاره رهنما

 

 


* خبرداغ :  خبر خوش در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال 1400 + مبلغ جدید حقوق بازنشستگان


 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

تبلیغات متنی