احسان علیخانی

کدخبر : 687

شایعه احسان علیخانی و کت و شلوار دامادی او حاشیه ساخت.

احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. احسان علیخانی برنامه های زیدی را اجرا کرده است. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت.احسان علیخانی چندین سالی متوالی برنامه ماه عسل را اجرا کرده است. احسان علیخانی مجرد است و تا کنون خبری از ازدواج وی منتشر نشده است

شایعه احسان علیخانی و کت و شلوار دامادی او حاشیه ساخت. مادر یا همان عشق اول زندگی  احسان علیخانی  پرستار بیمارستان دولتی است. مادر او چندسالی است بازنشسته شده است.

احسان علیخانی

شنیده ها و خبرهای منتشر شده حاکی از ازدواج احسان علیخانی، مجری موفق برنامه جذاب عصر جدید با یک خانم دندان پزشک می باشد. حال واقعیت ماجرا چیست؟

جدیدا شایعاتی مبنی بر ارتباط احسان علیخانی با یک خانم که دندان پزشک است در شبکه های اجتماعی منتشر شده است تا این لحظه احسان علیخانی هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده است و سکوت کرده است گویا حقیقت ندارد.

بیوگرافی احسان علیخانی:

نام :احسان

نام خانوادگی :علیخانی

تاریخ تولد :1361/8/15

محل تولد :تهران

محل سکونت :تهران خیابان هروی

تحصیلات :فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران

تاهل :مجرد

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1358 در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

احسان علیخانی

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال 1379 با رتبه 770 با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال 79 با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال 1380 بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال 81 بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه 1 شد و در سال 82 خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل 94 را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد.در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

احسان علیخانی

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و … مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد. 

تصاویری از احسان علیخانی و مادرش

احسان علیخانی مجری جوان تلویزیون است که اغلب مخاطبان او را با اجرای برنامه ماه عسل می شناسند. مجری پرطرفدار برنامه ماه عسل از روزهای پایانی سال گذشته با اجرای برنامه استعدادیابی عصر جدید بعد از چند سال تغییراتی در شیوه برنامه سازی ایجاد کرد و توانست نظرات مثبتی از سوی مردم دریافت کند.

این مجری و تهیه کننده تلویزیون فرزند آخر یک خانواده شش نفره است که دو خواهر و یک برادر او ازدواج کرده اند و او همراه مادرش که پرستار بازنشسته است زندگی میکند.

احسان علیخانی از سال 86 اجرای برنامه ماه عسل را در شبکه سه سیما آغاز کرد و تا سال 97 ساخت این برنامه را در ایام ماه رمضان ادامه داشت.

مجری جوان تلویزیون در یکی از برنامه های ماه عسل پرده از راز مهمی در زندگی شخصی اش برداشت و در گفتگو با مهمان این برنامه گفت که فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند.

عکس هایی از احسان علیخانی و مادرش را گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد. 

گفتگویی متفاوت با احسان علیخانی

ایران آنلاین : برنامه «ماه عسل» با اجرای احسان علیخانی و انتخاب و حضور مهمانان خاص و ویژه، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرد. قطعا یکی از عوامل موفقیت این برنامه اجرای احسان علیخانی است. او پس از سال ها اجرای برنامه «ماه عسل» رگ خواب مخاطبانش را به دست آورده و شاید بتوان گفت نقطه اوج اجرای علیخانی ماه عسل امسال بود.

احسان علیخانی

گفت و گوی صمیمانه با احسان علیخانی را در ادامه می خوانید:

«ماه عسل» سال 92 چندمین برنامه از این سری است که شما اجرای آن را بر عهده داشتید؟

-من تا به حال 6 اجرای ماه عسل را بر عهده داشته ام و 2 سال هم برنامه ماه رمضانی جذر و مد را اجرا کرده ام، می توان گفت که تجربه اجرای 8 سال برنامه ویژه ماه رمضان را بر عهده دارم.

احسان در این سال ها چند پیراهن بیشتر پاره کرده است، از اولین برنامه ای که احسان علیخانی اجرای آن را بر عهده داشته، تا امروز چقدر فرق کرده است؟

-بزرگ شده است. احسان در این سال ها بیشتر راه رفته، بیشتر پیراهن پاره کرده، سنش بالا تر رفته، تجربه اش بیشتر شده، آزمون و خطا کرده حتی اشتباه هم کرده است.

بیشترین اشتباهات را در کدام بخش ها می بینید؟

-در آزمون و خطاهایی که داشتم بیشتر دچار آزمون و خطا شده ام. در حوزه اجرا هم که اتفاقاتی بوده که افتاده است. وقتی عادلانه و منصفانه از چشم سوم و مخاطب که نگاه می کنی، سنت هم که بالاتر می رود می توانی غلط هایت را هم بگیری.

احسان علیخانی در ماه عسل

برنامه امسال ماه عسل چه تفاوتی با برنامه های قبلی از حیث محتوا دارد؟

-قطعا تغییرات بسیاری داشته است.

تلویزیون معمولا برای پر کردن برنامه های گفت وگو محور خود از ستاره ها استفاده می کند، شما چرا این کار را نمی کنید؟

-ما الان هم از ستاره ها استفاده می کنیم منتها ستاره های ما مردم هستند. ستاره های ورزشی و هنری دیگر نیستند. این افراد که خیلی هایشان از دوستان و رفقای خودم هستند، در ایام دیگر سال نیز هستند و در برنامه های مختلف حضور پیدا می کنند. حالا یک ماه رمضان است، بپردازیم به ستاره هایی که گمنام هستند. بپردازیم به خود مردم. من سالهاست که می گویم صندلی ماه عسل کاملا متعلق به مردم است.

شما در کنار اجرای برنامه «ماه عسل» در سال گذشته اجرای برنامه پشت صحنه را هم بر عهده داشتید و یا ویژه برنامه های شب تحویل سال را هم اجرا می کنید، اما در ماه عسل هایی که تا به حال شما اجرا کرده اید، همان طور که اشاره کردید مردم و مسائل اجتماعی از جایگاه ویژه ای در ماه عسل برخوردار بوده اند، آیا می توان گفت پرداختن به موضوعات اجتماعی از دغدغه های شما محسوب می شود؟

-ماه عسلی که از سال 86 شکل گرفت، بر پایه تفکری بود که ما پشت برنامه ما بود. ما فکر کردیم که چه کنیم تا این برنامه جذاب باشد و به این نتیجه رسیدیم که تفاوت در حضور خود مردم است. مردم کاملا ساده و برنامه ای که به عنوان واقعی کلمه تعریف و تفسیر و ترسیم مردم باشد. کسانی که تجربه برنامه های تلویزیونی نداشته باشند، کسانی که تا به حال جلوی دوربین ننشسته اند. ما مهمانانی به برنامه آورده ایم که حتی پیش از این به تهران نیامده بودند چه برسد به تلویزیون و برنامه های تلویزیونی. خود این یک تفاوت است. ما اگر بتوان اسم آن را آزمون و خطا گذاشت، تجربه کردیم و دیدیم که جواب داد.مردم هم اتفاقا دوست دارند که جاهایی خودشان را ببینند. جلوی آینه بایستد و خودشان را تماشا کنند. ماه رمضان با تمام قشنگی اش به همین آینه است. ما هم فکر و رمضان را داریم و هم آینه خودشناسی را. خدا را شکر... آینه در آینه عجب حسن ختامی...

شما هم به عنوان مجری این قابلیت را در خود می بینید که هم برنامه های گفت و گو محوری که بعضا هم خیلی درام می شوند را اداره کنید و هم ویژه برنامه نوروز را که قالب فانتزی دارد و کلا حال و هوایش متفاوت است؟

-من حتی در برنامه سال تحویلم نیز رد پای ماه عسل را با خود به همراه داشته ام. من فکر نمی کنم تا به حال نمونه های ماه عسلی را در برنامه های عید نداشته باشم. یعنی مردم نباشند. امسال که نقد با هم صحبت می کنیم، من در نوروز پیرزن و پیرمردی را آورده بودم که در 70 سالگی بچه دار شده بودند و یا فرد بی سوادی را آورده بودم که 10 کتاب تالیف کرده بود. چند تا نمونه این چنینی داشته ایم. می خواهم بگویم که من مسئولیتی روی دوشم احساس می کنم و آن این است که تا آن جایی که می توانم و به هر قیمتی که شده مردم عادی را جلوی دوربین تلویزیونم بیاورم. حتی کنار ستارگان سینما و ورزش و سیاست و ...

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

تبلیغات متنی